Meest gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling:

Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand. Ga dan naar afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer of je jouw naam en adres juist hebt ingevuld! Vervolgens kies je de verzendmethode. Daarna selecteer je een betaalmethoden. Na de betaling is je bestelling voltooid en gaan wij voor je aan de slag!

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen krijg?

Alle bestellingen die voor 17:00 geplaatst zijn worden dezelfde dag verzonden*. Meestal heb je het de volgende werkdag in huis als je in Nederland woont.  

*Vanaf het moment dat wij het pakketje via het PostNL-punt verzenden zijn wij NIET aansprakelijk voor vertraging bij PostNL en/of wanneer ze het leveren.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?

Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een verzendbevestiging naar jou e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze in de ongewenste mail/spambox terecht komt. Check daarom ook even of die daar niet in zit. Mocht die daar ook niet tussen zitten, stuur dan even een e-mail naar info@fashionbybritt.nl dan kijken wij even mee!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Als je al hebt betaald is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je nog een ander product willen toevoegen, dan is dit mogelijk, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Stuur ons dan een e-mail naar info@fashionbybritt.nl .

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op via ons e-mailadres: info@fashionbybritt.nl

Als je bestelling nog niet is verzonden, gaan wij jouw adres gelijk aanpassen. Check daarom altijd voordat je hebt besteld of je jouw adres juist hebt ingevoerd.

Ik wil een samenwerking!

Allereerst wat leuk om te horen dat je met ons wil samenwerken! Wij staan altijd open voor verzoeken, je kunt een e-mail sturen naar samenwerken@fashionbybritt.nl